maandag 31 mei 2010

Re-starting a bit!

Hier gaat het gebeuren! Deze deur door, aan de rechterkant is het nieuwe Bonita-loka attelier in aanbouw! Nu is het er nog erg warm of donker, er moeten nog voorzet ramen geplaatst worden en er staat nog geen tafel. Maar het is er heerlijk! Ik zie het al helemaal voor me; de grote tafel in de hal (waar je nu naar kijkt) waar ik workshops ga geven! Er schijnt hier veel behoefte te zijn aan zulke dingen... wie weet!

 
De kralen van Fimo; paddelstoeltjes, stippen, cupcakes en natuurlijk ook surfplanken en tanden! Moeilijk te zien, maar ik probeer ook wat dingentjes uit op het golf gebied; golftas en een tee. Maar daar heb ik nog wat meer oefening voor nodig!
 
en dit maak ik dan bv van de fimo kralen. Ook erg leuk voor een workshop lijkt me. Er zitten ook 2 klein belletjes aan.
 
Wat armbandjes met erg schattige bedeltjes!


En dit zijn de spiegels en schilderijtjes die ik gemaakt heb. Gelukkig heb ik genoeg te doen!

Geen opmerkingen: