woensdag 15 mei 2019

Projecten e-book dat zorgt dat je weer vat krijgt op je creatieve chaos.


Gek werd ik van mezelf!
Steeds was ik weer vergeten met welke haaknaald ik een project was begonnen, of was ik het gratis patroon dat ik geprint had weer kwijt.
Wilde ik van dat stofje met toffe printje een extra lapje hebben, maar wist ik niet meer waar ik het gekocht had.
Uren was ik kwijt aan het verzamelen van vergeten gegevens ipv meteen verder te gaan met het geen ik het liefste deed om te ontspannen na een dag hard werken.
Zo frustrerend!
Ik wilde structuur. Niet meer alles kwijt zijn.
Dus ontwierp ik een Projectenboek voor mezelf.
Sindsdien heb ik geen chaos en frustratie meer, maar een mooi naslagwerk waarin alles overzichtelijk op een rijtje staat. Heerlijk!
In dit projecten e-book deel ik mijn beste inzichten die ik, als chaoot, de afgelopen jaren heb geleerd.

Stel je voor dat je:

  • * Vanaf nu na een dag hard werken heerlijk kan ontspannen terwijl je haakt of puncht. 
  • * Alle hobbies en handwerk technieken in 1 naslagwerk kunt zetten. 
  • * In simpele stappen zelf de beste en mooiste kleuren combinaties kunt maken.
  • * Geen zinloze tijd meer verspilt met zoeken naar van alles en nog wat, maar direct aan de slag kunt met hetgeen je energie oplevert.
Hoe zou het zijn als dat allemaal gaat veranderen door gebruikt te maken van dit Projecten E-book?
En dat is niet alles! Er zitten nog een paar extra dingen bij die voor mij erg waardevol zijn.
Ik ontwierp 20 sheets waarop je de details van al je projecten kunt bijhouden.
Ik hou van veel technieken, dus is dit e-book zo gemaakt dat je er naast je haakprojecten, ook alles kwijt kunt over je brei, naai, punch, weef, macramé, borduur of stip projecten. 
Ik laat je zien hoe je in 7 simpele stappen de beste en mooiste kleuren combinaties kunt maken.
Ik geef je een lijst met maten zodat je voor iedereen (van mini mens tot grote reus) een passende sjaal en muts kunt maken.
Ik deel je mijn 13 meest inspirerende handwerk quotes om je weer lekker te motiveren.

Yes! Ik weet genoeg. Stuur me het e-book

Tof! Laat hier je e-mail en naam achter dan heb je het e-book over een paar minuutjes in je mailbox.

Geen opmerkingen: